Founding fathers

Adkodex er udarbejdet af:

1. Allan Olesen, Udviklingschef, Berlingske
2. Allan Sørensen, Digital chef, Danske Medier
3. Anders Thomsen, Direktør for Politik og Strategi, Microsoft
4. Aslaug Kleve, Udviklingschef, Kreativitet & Kommunikation
5. Baltazar Ozonek, Head of Ad operation, Group M
6. Carina Gjerløv Stougaard, Direktør for Advertising & Online, Microsoft
7. Christine Sørensen, Public Policy & Government Relations Manager, Google Danmark
8. Dorthe Bjerregaard-Knudsen, Direktør, JP/Politikens Hus
9. Mikkel Møller Hansen, udviklingschef, Ebay Classifieds Group Danmark
10. Kristian Nielsen, Dentsu Aegis
11. Maria Fredenslund, Direktør, RettighedsAlliancen
12. Mats Persson, COO, Adform
13. Mikala Lene Poulsen, Kommunikationschef, RettighedsAlliancen
14. Peter Loell, Direktør, Omnicom Media Group
15. Søren Cajus, Chefkonsulent, DI Digital
16. Troels Nielsen, Annoncedirektør, Politiken